24 czerwca 2010

Przez różowe okulary ...

Na jednej z lekcji spojrzeliśmy na otaczającą nas rzeczywistość przez różowe okulary i trochę pofantazjowaliśmy ... Dzieci w klasie chciałyby mieć projektor i duuuży ekran, na którym oglądałyby zdjęcia, prezentacje multimedialne i filmy. Obok siebie chętnie widziałby robota, który wyręczałby je w trudnych czynnościach i zadaniach. Proces przyswajania wiedzy byłby niezwykle szybki dzięki specjalnym urządzeniom i każde dziecko w naszej klasie byłoby genialne! Po co wtedy byliby potrzebni nauczyciele? Zdaniem dzieci nauczyciel siedziałby przy biurku i pracował przy komputerze prowadząc taki właśnie blog, jak nasz. Oj, chciałybyśmy, chciały ...

Kolejnym zadaniem dzieci, które nadal były w różowych okularach, było pomarzyć, jak chciałyby spędzić najbliższe wakacje. Na ten temat układały krótką wypowiedź pisemną, a następnie wykonywały do niej ilustrację plastyczną.
Wszystkie prace miały ten sam wstęp:
Lubię szkołę. Dzięki niej wiem, jak wspaniałe mogą być wakacje. Jeśli spełni się moje marzenie ...

Oto prace uczniów:

Dawid Subda

Jeśli spełni się moje marzenie, to pojadę w Himalaje. Będę wspinał się po nich i przeżyję wspaniałe przygody. Może zobaczę yeti. Chciałbym poznać jego zwyczaje i sprawdzić, gdzie mieszka. Poprosiłbym go o pomoc w zdobyciu Mont Everest. Może udałoby mi się zrobić mu zdjęcie i napisać o nim artykuł.


Mateusz Orzechowski

Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałbym okrążyć kulę ziemską. Przeżyję wtedy prawdziwą przygodę. W Afryce zobaczę zwierzęta na wolności, a w Paryżu zwiedzę wieżę Eiffla. We Francji będzie dużo radości w Disneylandzie, a w Egipcie popatrzę na grobowiec bogini Słońca. W Hollywood zobaczę różne gwiazdy filmowe. Poznam wiele różnych krajów.

Adam Matusik

Jeśli spełni się moje marzenie, to poznam nowe miejsca. Chciałbym pojechać do Disneylandu i jeszcze chciałbym, żeby mój tata miał super szybki samochód. Moglibyśmy jeszcze okrążyć kulę ziemską i wylądować na Marsie. Może poznałbym jakiegoś miłego ufoludka. Chciałbym, żeby ten samochód zmieniał się w to, co chcemy i to byłyby moje wakacje.

Ewelina Rudnicka

Jeśli spełni się moje marzenie, to poznam nową przyjaciółkę. Będziemy dobrze bawić się, razem pójdziemy na plażę, a potem do mnie do domu. Pokażę jej moją spódniczkę, którą kupiła mi mama. Pobawimy się piłką, pogramy na komputerze. Moja przyjaciółka nazywa się Klaudia.

Wiktoria Gajewska

Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałabym pojechać na Mazury. Chciałabym mieć wykupiony tam domek i w każde wakacje tam przyjeżdżać. Marzę, żeby pojechać do Egiptu i poznać, jak się nazywają wszystkie sarkofagi. Byłoby wspaniale, kiedy w wakacje pojechałabym do hotelu, z którego widok byłby na morze. To dla mnie byłaby wielka przygoda. Mój wujek mieszka w Anglii i chciałabym do niego pojechać razem z rodzicami.

Kinga Skrobisz

Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałabym znaleźć się na statku, który jest cały w wacie cukrowej i otoczony jest piratami. Chciałabym zobaczyć dinozaury różowe i mówiące. Pojechałabym do Rzymu i nauczyłabym się języka włoskiego. Chciałabym poznać kosmitów i razem przejechalibyśmy się statkiem kosmicznym. Moim ostatnim marzeniem jest znaleźć kota, którym mogłabym się opiekować.

Jeremiasz Rudziński

Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałbym przeżyć wspaniałą podróż dookoła świata, podczas której miałbym wspaniałe przygody. Zobaczyłbym wiele dzikich zwierząt, poznałbym wielu nowych przyjaciół.



Adaś Ciesielski

Jeśli spełni się moje marzenie, to pojadę do Hiszpanii. Pójdę też na półkolonie. Sprawi mi to na pewno dużo radości. Chciałbym też zwiedzić jaskinię w Tatrach i pojechać do Legolandu.




Klaudia Sadownik

Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałabym pojechać do Poznania. Chciałabym poznać różowe słonie, wskoczyć na wieżowiec, zobaczyć łososia z trąbą, kupić 12 psów i 6 kotów, przepłynąć dwa jeziora, przeżyć nadepnięcie słonia, opalić się na Murzyna, zobaczyć wspaniały zamek w Wołominie i zaprzyjaźnić się z kosmitami.



Dawid Pobikrowski

Jeśli spełni się moje marzenie, to zobaczę kiedyś króla. Chciałby wyjechać nad morze, jeździć na rowerze, często chodzić do zoo.




Ewa Szubka

Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałbym okrążyć cały świat. Pojadę do Paryża, nad morze lub w góry. Poznam tam wiele ludzi. Gdzie bym nie była, jadłabym tam mnóstwo wspaniałych pysznych potraw i słodyczy. Latałabym z motylami. Miałabym wtedy magiczną różdżkę i magiczny dywan. Poleciałabym nim do Disneylandu.


Mateusz Barycki


Jeśli spełni się moje marzenie, to pojadę z rodzicami nad morze do Włoch. Będę pływał z tatą pontonem i bawił się na piasku. Przeżyję wspaniałą przygodę płynąc do Wenecji. Zobaczę ładne gondole, które przewożą turystów. Bawiąc się na plaży poznam włoskie dzieci.

Wojtek Fydryszek

Jeśli spełni się moje marzenie, to ja chciałbym przeżyć różne przygody. Poznam wiele ciekawych miejsc, przeżyję różne przygody.





Marek Fydryszek

Jeśli spełni się moje marzenie, to wyjadę na wycieczkę do Krakowa.Chciałbym zobaczyć jaskinię smoka i zwiedzić zamek. Chciałbym pojechać do parku wodnego i do zoo. Będę pływał statkiem wodnym po oceanie.



Cyprian Masternak


Jeśli spełni się moje marzenie, to chciałbym być prezydentem Polski. Marzę, żeby polecieć do Japonii albo do Francji. Chciałbym popłynąć największym statkiem świata do Australii i zwiedzić ten kontynent. Chciałbym zostać zapaśnikiem i walczyć w Meksyku.


Wojtek Halber

Jeśli spełni się moje marzenie, to rodzice kupią telewizor oraz zestaw kina domowego i ogromny basen. Chciałbym pojechać do Las Vegas, Legolandu i Disneylandu.

Brak komentarzy: