15 września 2011

Wspomnienia z wakacji

W czasie wakacji zwiedziliście wiele interesujących miejsc zarówno w kraju jak i za granicą. Część z Was spędziła je nad morzem, a część w górach. Jedni wyjechali na wieś, a inni spędzili je w wielkim mieście. Wszyscy jednak wspominacie je z wielkim sentymentem spoglądając na przywiezione ze sobą pamiątki. Niektórzy z Was pokusili się nawet o napisanie krótkiego wierszyka na temat wakacyjnych pamiątek.





"Wakacyjne pamiątki" 

Wakacyjne pamiątki,
jak miłych wspomnień zakątki.
Oczy cieszą,
pamięć wskrzeszą.
Przygód czar przywrócą,
złe w pasjonujące obrócą.
Odejdą w cień potem,
przykryte kurzem, błotem.
By po latach paru,
dniom smutnym dodać czaru.

                                Ewa Szubka



"Moje pamiątki"

Wakacje miło spędziłam,
w wielu miejscach byłam.
Pamiątki kupowałam,
zaoszczędzone pieniądze wydawałam.
Gdy na pamiątki patrzę,
wspomnienia wracają.
Miłe przygody, ciepłe dni przemijają.
Drewnianego żubra, którego na półce postawiłam,
na koloniach w Puszczy Kampinoskiej kupiłam.
Groźnie oczami na mnie spogląda,
ale ja się nie boję to tak wygląda.
Do Bałtowa w lipcu z rodzicami pojechałam,
wiele ciekawych rzeczy widziałam.
Na linie z dużej wysokości zjeżdżałam,
stracha wcale nie miałam.
Na straganie małego dinozaura kupiłam,
taki malutki, zachwycona nim byłam.
Teraz moje pamiątki na półce sobie siedzą,
są bardzo szczęśliwe chociaż nic nie jedzą.

                                             Kinga Skrobisz




"Pamiątki"

Mały, drewniany okręt,
pamiątka z Kołobrzegu.
Przywieziony pociągiem
z nad morskiego brzegu.
Kolonie z Kornelukiem,
to fajna spędzony czas.
Mam drewniany toporek
i kolborniaków w sam raz.

                                Adam Matusik

Brak komentarzy: