14 lutego 2012

Dla Ewelinki

Ewelinko! 

Bardzo nas ucieszyły twoje komentarze.
 Mamy nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku.
 Zapewne poznałaś już swoje nowe koleżanki i kolegów z klasy. 
Życzymy Ci wszystkiego dobrego w nowej szkole. 
 Niedługo postaramy się napisać do Ciebie list, więc zaglądaj do skrzynki z listami. 
Nie zapominaj również o nas i zaglądaj czasem na naszego bloga 
oraz napisz, co u Ciebie słuchać.

Przesyłamy Ci pozdrowienia i uściski 
od całej klasy i uczących Cię nauczycieli. 


 
Trzymaj się cieplutko! :-)


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ewelinko, ja również życzę Ci samych dobrych ocen w nowej szkole oraz miłych i życzliwych koleżanek i kolegów.
No i oczywiście super nauczycieli! :)

Z pozdrowieniami - Hanna Kamieniarz

Anonimowy pisze...

Szkoda, że nie chodzisz już do naszej klasy. Zawsze było nas mało, ale teraz jest mniej.
Klaudia Sadownik

Anonimowy pisze...

Dziękuje za to wszystko szkoda że już nie chodzę do waszej klasy, i będe odwiedzała waszego bloga i pisać komentarze oraz sprawdzać skrzynkę.


Pozdrawiam całą
klasę i
wszystkie
panie które
mnie
uczyły i
panią Hannę
Kamieniarz

Anonimowy pisze...

dziękuje za list od was pozdrawiam całą swoją klasę i wszystkich nauczycieli w nowej szkole poznałam różnych kolegów i koleżanki mam fajnych nauczycieli od niedawna mam internet w domu dlatego długo nic nie pisałam 15 maja jadę z bratem na wycieczkę klasową do Niemiec odwiedzać "Tropical Island w Krausnick" zwiedzać Berlin i w drodze powrotnej zwiedzać Wenecje nie mogę się już doczekać tej wycieczki

Ewelina Rudnicka

Anonimowy pisze...

Ewelinko cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku. Życzę Ci udanej wycieczki. Może przyślesz nam do szkoły pocztówkę z tej niezapomnianej podróży. Na pewno wszyscy w klasie by się ucieszyli.

Pozdrawiam.
Ilona Stępień